שאיבת מים מתחת לריצוף

לייעוץ ממוקד ונכון עם המומחים שלנו, אנא השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי

הנושא של מים מתחת לריצוף נחשב מורכב למדי, אבל כיום יש טכניקות שונות לביצוע עבודות מהסוג הזה במהירות ובקלות. כשתופסים את הבעיה בזמן, שאיבת המים יכולה להתבצע מהר יחסית ובכל מקרה לחסוך עלויות משמעותיות על שיפוץ ו/או החלפת הריצוף כולו. כדי שהעבודה תתבצע על הצד הטוב ביותר, מומלץ להיעזר בשירותים של dryfloor – חברה המתמחה בשיקום נזקי מים.

שאיבת מים מתחת לריצוף

איך מבצעים שאיבת מים מתחת לריצוף?

כל פרויקט של שאיבת מים מתחת לריצוף מתחיל עם בדיקה מדויקת של אחוזי הלחות המצויים בקרקע שמתחת לריצוף. על-פי מכון התקנים הישראלי, התקן עומד על עד 3% לחות במצע חול ו 6% לחות במצע שומשום. כלומר, אם אחוזי הלחות גבוהים מכך, יש לשאוב את המים  וככל שהם גבוהים יותר, סימן שהמצב גרוע יותר ויש לטפל בכך בדחיפות.

אחרי שמבססים את הקביעה לגבי אחוזי הלחות במצע, ניתן לגשת למלאכה של שאיבת מים מתחת לריצוף. כדי להגיע לחלק התחתון, מבצעים קידוחים עדינים בריצוף עצמו, תוך שמירה קפדנית על הפן האסתטי של הריצוף. מעבר לכך שהקידוחים הם בקוטר של 50 מ"מ בלבד, משתדלים לבצע אותם במקומות נסתרים מהעין. למשל, אם מדובר בדירת מגורים אז קודחים מאחורי המקרר, התנור או המזנון. אם מדובר במפעל או במשרד אז מבצעים את הקדיחה מאחורי ציוד או ריהוט. בכל מקרה, אחרי שהקדיחות מוכנות, מכניסים דרכן מכשירים שתפקידם לשאוב את המים ולייבש אותם. שאיבת מים תת רצפתי היא אם כך עבודה מורכבת ומדויקת ולכן יש לבחור בקפידה את החברה איתה בוחרים לעבוד בפרויקט.

Dryfloor מומחים בתחום של שאיבת מים מתחת לריצוף

אם גיליתם נזילה או רטיבות בקירות, הבית או המשרדים שלכם הוצפו או שיש לכם חשד כי יש רטיבות מתחת לריצוף שלכם, זה הזמן להזעיק את מאתרי הנזילות המומחים של Dryfloor. חשוב לזכור כי ככל שמאתרים את הבעיה בשלב יותר מוקדם, יותר קל לטפל בה, מה שמשפיע על העלויות ועל מורכבות העבודה. לכן כדאי ליצור קשר עם dryfloor כמה שיותר מהר וליהנות מעבודה מקצועית שתחזיר לכם את השקט הנפשי ואת איכות החיים. חברתנו פועלת כבר למעלה מ 25 שנה בתחום של שיקום נזקי מים ומעניקה שירות לקבלנים, מפעלים, בעלי עסקים ומשרדים, כמו גם ללקוחות מהמגזר הפרטי הנמצאים בשלב בדק בית לפני רכישת נכס, או לפני/אחרי שיפוץ. כל לקוח של החברה מקבל יחס אישי ומיוחד, עם ליווי מקצועי ושקיפות מלאה לגבי שלבי התהליך, עד לשביעות הרצון המלאה. אנו עושים שימוש במכשירים משוכללים המיועדים לפרויקטים של ניזקי מים וביחד עם בדיקות מעבדה מקצועיות שמאפשרות לדעת את רמות הלחות, הטיפול הוא מקיף ומקצועי ומאפשר לכם לשוב וליהנות מהנכס.

רגע לפני שאתם הולכים, שלחו לנו הודעה ונחזור אליכם בהקדם עם הצעת מחיר משתלמת יותר ומתנה במבצע

DrYFLOOR החברה המובילה בישראל בייבוש תת רצפתי ואיתור נזילות

דילוג לתוכן