רטיבות בקיר פנימי

רטיבות בקיר פנימי​

תיקון רטיבות בקיר פנימי יכולה להופיע כתוצאה מסיבות שונות: איטום לקוי או הצטברות של מים כתוצאה מגשמים חזקים. לרטיבות בקירות פנימיים יש כמה מאפיינים אך בכל מקרה היא מהווה בעיה חמורה שיש לפתור אותה בהקדם. Dryfloor מתמחה בטיפול בנושא של רטיבות בקירות פנימיים בכל חלל וזאת באמצעות שיטות עבודה מעולות המביאות לתוצאות מעולות.

איך מטפלים בנושא של רטיבות בקיר פנימי?

כדי לטפל בהופעת רטיבות יש להבחין קודם כל מהו מקור הרטיבות. יש רטיבות שנובעת כתוצאה מפיצוצים בצנרת ויש רטיבות שמקורה בחדירה של מים מהקירות החיצוניים.

כשהקירות החיצוניים הם הבעיה, צריך לטפל קודם כל בהם. אם חדרו מים ויש רטיבות בקיר פנימי, סימן שיש ליקוי בנייה בקיר החיצוני ויש לאטום אותו כראוי באמצעות חומרים ייעודיים. אם נוצרה רטיבות בקירות כתוצאה בפיצוץ בצנרת, צריך דבר ראשון לאתר את מקור הנזילה וזו בדיוק המומחיות של dryfloor. החברה עושה שימוש באמצעים המשוכללים ביותר הקיימים, כדי לאתר בצורה מדויקת ויעילה את מקורן של נזילות – מצלמות תרמיות, סיבים אופטיים המוחדרים לעומק הצנרת ומכשור נוסף, משמשים על-מנת לקבוע היכן מתחילה הנזילה והיכן יש פיצוץ בצנרת. מעבר לכך, מתמחה drydloor גם בטיפול בנזילות וכך למעשה מעניקה ללקוחותיה מעטפת שירותים מקיפה הכוללת את כל שלבי התהליך. לאחר שמטפלים במקור הנזילה, ניתן לעבור לטפל בקירות הפנימיים.

ביטויים חיצוניים של רטיבות בקיר פנימי

לרטיבות בקירות פנימיים יש כמה סממנים שגם הם זקוקים כל אחד לטיפול בנפרד. הסממן הראשון הוא הופעת טחב, שאותו צריך לקחת בשיא הרצינות – טחב הוא לא רק מפגע אסתטי, הוא מפגע תברואתי. ילדים ומבוגרים שנחשפים לטחב ופטריות עלולים ללקות בזיהומים נשימתיים ותופעות אלרגיות שמהוות סכנה ממשית לבריאות שלהם. לכן, המקצוענים של dryfloor  מטפלים ביסודיות בכתמי טחב באמצעות תכשירים מיוחדים המשמידים את הטחב ומחזירים את איכות החיים והבריאות למשפחה.

סממן נוסף של רטיבות בקיר היא סדקים, קילופים, פיצוצים בקיר, התנפחות של החומר וכדומה. במקרים כאלו אחרי שמאתרים את מקור הנזילה, יש לבצע איטום וחידוש של הקיר, כדי להחזיר לו את המראה הנאה והאסתטי.

למה דווקא dryfloor?

כפי שכבר הבנתם רטיבות בקיר פנימי היא בעיה שיש להתייחס אליה בכובד ראש. לכן, יש לבחור חברה מקצועית ואמינה כמו dryfloor לביצוע פרויקט איתור נזילות, איטום הקירות החיצוניים במידת הצורך, שאיבות מים אם צריך וטיפול בכל הנושא של רטיבות בקירות. החברה נחשבת למובילה בתחומה ומאחוריה מוניטין עשיר של 25 שנה במהלכן טיפלה בחברות הגדולות בישראל, מפעלים, קבלני בניינים וגם לקוחות מהמגזר הפרטי שנמצאים לפני או אחרי שיפוץ או לקראת רכישת נכס. כדי לקבל את השירות הטוב ביותר וביצוע ללא רבב, פנו ל dtyfloor ותוכלו להיות רגועים.

לייעוץ ממוקד ונכון עם המומחים שלנו, אנא השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי

רגע לפני שאתם הולכים, שלחו לנו הודעה ונחזור אליכם בהקדם עם הצעת מחיר משתלמת יותר ומתנה במבצע

DrYFLOOR החברה המובילה בישראל בייבוש תת רצפתי ואיתור נזילות

דילוג לתוכן