ייבוש תת רצפתי מחיר

לייעוץ ממוקד ונכון עם המומחים שלנו, אנא השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי

כשמחפשים שירות של ייבוש תת רצפתי הוא אחד הדברים הראשונים שבודקים. יחד עם זאת, חשוב לדעת כי המחירים של ייבוש תת רצפתי נתונים לשינויים והם תלויים בראש ובראשונה בהיקף העבודה וגם במשתנים נוספים. כדי לקבל עבודה איכותית יש למצוא חברה המתמחה בתחום ומציעה שירות שעומד בתקציב שלכם, כמו למשל חברת Dryfloor.

ייבוש תת רצפתי מחיר

 

מחירי ייבוש תת רצפתי הם לא קבועים

זה המקום לציין כי מחירים של ייבוש תת רצפתי הם אינם קבועים ומשתנים בהתאם לפרמטרים שונים וכמובן בין חברה לחברה. כדי להבין את היקף הבעיה בצורה מדויקת, יש לבצע בדיקת מעבדה מסודרת ולהבין בראש ובראשונה מהם אחוזי הלחות בקרקע. התקן הישראלי קובע כי אחוזי הלחות במצע חול לא יעלו על 3% ובמצע שומשום – 6%. ככל שבדיקת מעבדה תגלה כי אחוזי הלחות גבוהים יותר, כך עלול הפרויקט להתייקר. כמו כן משתנים נוספים שעשויים להשפיע על המחיר של ייבוש תת רצפתי הם כמה מטרים צריך בסופו של דבר לייבש ועל פני כמה חדרים הם מתפרשים. גם סוג החלל משתנה ויתכנו הבדלים בין חלל ביתי למסחרי ובנוסף, יתכנו פערים של ייבוש תת רצפתי מחיר עבור מצע שומשום ומצע חול, השונים במהותם.

כמה עולה ייבוש תת רצפתי?

כשזה נוגע לתחום של ייבוש תת רצפתי מחיר יכול לנוע החל מבערך 2500 ₪ ועד 4500 ₪. המחירים האלו הם בדרך כלל עבור שטח מוגדר כשמעבר לו יש תוספת תשלום מסוימת עבור כל שטח נוסף. חשוב לציין כי המחירים האלו הם שיקוף של עבודה מורכבת ומקצועית ברמה גבוהה ושהתועלת של ייבוש תת רצפתי היא עצומה. הרבה פעמים ייבוש תת רצפתי מונע מצבים כמו מעבר דירה או שיפוץ ארוך ומורכב הכולל החלפת ריצוף. לכן, זוהי השקעה משתלמת גם אם נדמה לכם במבט ראשון כי התקציב שלכם מתאים למחיר. אם תחשבו על עלויות של שיפוץ או מעבר והזמן שאתם מכלים כשהם מתרחשים, תגיעו לסכומים הרבה יותר גדולים.

צרו קשר עם המומחים בתחום

אם אתם מחפשים חברה שמעניקה שירות של ייבוש תת רצפתי מחיר אטרקטיבי ושירות מכל הלב, יש רק מקום אחד שאתם צריכים לפנות אליו – Dryfloor. חברת איתור נזילות וייבוש תת רצפתי המובילה בארץ ומעניקה שירות הן ללקוחות פרטיים קטנים והן ללקוחות גדולים כמו קבלנים, רוכשי דירות יוקרה והחברות החזקות ביותר בישראל. העבודה המקצועית של Dryfloor כוללת שימוש בכוח אדם מקצועי ומוכשר המיומן בתפעול מכשירים ייעודיים לייבוש תת רצפתי ברמה הגבוהה ביותר. בנוסף, כל פרויקט מלווה בשקיפות מלאה אל מול הלקוח, ייעוץ מקצועי ומתן אחריות בסיום העבודה. שירות של Dryfloor משמעו שקט נפשי לכל לקוח וביצוע בסטנדרטים גבוהים המאפשרים המשך מגורים ועבודה בנכס בו מתבצע הפרויקט.

רגע לפני שאתם הולכים, שלחו לנו הודעה ונחזור אליכם בהקדם עם הצעת מחיר משתלמת יותר ומתנה במבצע

DrYFLOOR החברה המובילה בישראל בייבוש תת רצפתי ואיתור נזילות

דילוג לתוכן