ייבוש רצפה אחרי הצפה

הצפה בבית, במפעל או במשרד היא אף פעם לא דבר נעים. בדרך כלל מדובר במשהו שתופס אתכם בהפתעה וגורם לעוגמת נפש לא קטנה, כמו גם נזק כבד לרכוש. אולם מעבר לקשיים האלו, רצפה מוצפת עלולה לצבור רטיבות ולחות שיגרמו לנזקים נוספים בטווח הארוך והקצר. כתמי רטיבות, סדקים, הופעת טחב ופרטיות מסוכנות לבריאות הן רק חלק קטן מהבעיות שעלולות להיווצר כתוצאה מהצפה. לכן, חשוב לבצע ייבוש רצפה אחרי הצפה וחשוב גם לעשות את זה כמה שיותר מוקדם ממועד ההצפה ועם שירות של חברה מוכרת ואמינה שתוכל לספק לכם מענה מושלם.

ייבוש רצפה אחרי הצפה

איך מבצעים ייבוש רצפה אחרי הצפה?

הייבוש הינו תהליך הכולל כמה שלבים:

  1. מדידת רמות הלחות בריצוף ומתחתיו. זוהי בדיקה שנעשית במעבדה וקובעת את גובה אחוזי הלחות במצע התת רצפתי. עם אחוזי הלחות עולים על התקן הישראלי המותר (6% לחות במצע חול ו 3% לחות במצע שומשום), הרי שיש לבצע ייבוש רצפה ללא דיחוי. סביר להניח שאחרי הצפה, ימצאו ברצפה רמות לחות גבוהות.
  2. לאחר שנקבעת רמת הלחות, מבצעים בריצוף קידוחים עדינים במטרה להחדיר אליהם מכשור ייעודי. יש לציין כי הקדיחות הן כמעט בלתי נראות – הן בקוטר של 50 מ"מ ובדרך כלל נעשות במקומות נסתרים. למשל, מאחורי המקרר או פינת ישיבה גדולה. במקרים מסוימים ניתן גם לבצע את הקידוח ברווחים בין האריחים.
  3. אל הקידוחים מחדירים ציוד עדין אך אפקטיבי שמטרתו לייבש את הרצפה ואת המצע התת רצפתי. הציוד כולל מכשירי שאיבת מים ויבוש, שמורידים משמעותית את רמות הלחות בריצוף.

תגובה מהירה ומדויקת של ייבוש רצפה אחרי הצפה יכולה לחסוך אם כך בעלויות טיפול בשלב מאוחר יותר ובהתמודדות עם נזקים נוספים לרכוש ולתשתיות הנהרסות כתוצאה מהחשיפה למים.

מדוע לבחור דווקא ב Dryfloor?

ייבוש רצפה אחרי הצפה הינה פעולה מורכבת הדורשת שילוב מדויק בין כוח אדם מיומן לבין המכשור המתקדם והמתאים ביותר לפרויקט. לכן, אם אתם זקוקים לשירות מקצועי של ייבוש רצפה בחרו ב Dryfloor – חברת איתור נזילות וייבוש רצפה, קירות וייבוש תת רצפתי. החברה פועלת כבר למעלה מ 25 שנים וידועה באיכות הבלתי מתפשרת ואופי עבודה ללא רבב, מה שהופך אותה לבחירה של החברות הגדולות והמובילות בארץ. במקביל, מעניקה Dryfloor שירות גם למגזר הפרטי, למשל לרוכשי נכסים הנמצאים בשלב הבדק בית או קבלנים הבונים נדל"ן עסקי ובנייני מגורים. החברה ידועה בשימוש בשיטות מתקדמות ובמתן שירות מקצועי ואישי לאורך כל התהליך, במטרה לספק ללקוחות שקט נפשי מלא. בחירה ב Dryfloor מבטיחה לכם שקיפות מלאה, ביצוע מקצועי ואחריות על העבודה, כדי שתוכלו להמשיך וליהנות מהנכס שברשותכם.

לייעוץ ממוקד ונכון עם המומחים שלנו, אנא השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי

רגע לפני שאתם הולכים, שלחו לנו הודעה ונחזור אליכם בהקדם עם הצעת מחיר משתלמת יותר ומתנה במבצע

DrYFLOOR החברה המובילה בישראל בייבוש תת רצפתי ואיתור נזילות

דילוג לתוכן