ייבוש קירות רטובים

קירות רטובים הם אחד מהסממנים הכי מטרידים לרטיבות בבית. יש כמה סיבות להיווצרות רטיבות בקירות, כמו צנרת שהתפוצצה, מים שהצטברו כתוצאה ממזג אוויר סוער או ליקויי בניה ואיטום הגורמים למעבר של מים מהחדרים הרטובים אל שאר הבית או דרך החיפוי החיצוני של הבית אל המרחב הפנימי שלו. בכל מקרה, יש לאתר את מקור הנזילה בצורה מדויקת ומיד לאחר מכן לייבש את הקירות, לפני שייווצר נזק בלתי הפיך. זו בדיוק המומחיות של חברת Dryfloor, העוסקת באיתור נזילות באמצעים משוכללים ובייבוש קירות רטובים בצורה מקצועית ומקיפה. לחברתנו מאתרי נזילות מקצועיים שישמחו לסייע לכם בכל מה שתצטרכו.

ייבוש קירות רטובים​

אלו בעיות עלולות ליצור קירות רטובים?

הצטברות רטיבות בקירות יכולה ליצור מכלול של בעיות – בריאותיות, כלכליות ואסתטיות:

  • רטיבות יוצרת טחב, פטריות ועובש, שעלולים לגרום ל "תסמונת הבית החולה" – כינוי למרחב מגורים אשר הליקויים בו גורמים לנזקים בריאותיים לדייריו. ילדים ומבוגרים עלולים לסבול מבעיות נשימה, אלרגיות וזיהומים כתוצאה מהופעת הטחב והעובש ולכן יש לטפל בנזילות וברטיבות כמה שיותר מוקדם.
  • רטיבות המתפשטת בקירות וברחבי הבית גורמת לקורוזיה בצנרת ומכרסמת ביסודות הקירות, עד שהם הופכים לא יציבים ומסוכנים.
  • בנוסף, קירות רטובים עם כתמי רטיבות ועובש מורידים משמעותית את ערך הנכס ועלולים לגרום להפסד כספיים.
  • גם עלות הטיפול בקירות רטובים עולה ככל שהבעיה מורכבת יותר.
  • מהפן האסתטי, קשה לסבול מראה של קירות רטובים, עם כתמים, סדקים וקילופים בבית שהושקעו בו זמן וכסף על-מנת לעצב אותו בצורה אלגנטית ומזמינה.

הפתרון – ייבוש קירות רטובים של Dryfloor

הפתרון לכל המצבים האלו הוא אחד וכשהוא מערב חברה ותיקה ומקצועית כגון Dryfloor, אתם יכולים להיות בטוחים שהעבודה מתבצעת בצורה מקיפה לשביעות רצונכם המלאה. החברה פועלת כבר 25 שנה במהלכם היא מעניקה שירות ללקוחות מהמגזר הפרטי והעסקי, אנשים שנמצאים בתהליכים של בדק בית או רכישת נכס, קבלנים הבונים דירות מגורים ונדל"ן עסקי, חברות, מפעלים ועוד. אחת ההתמחויות של Dryfloor היא ייבוש קירות רטובים, שמתבצע באמצעות המכשור החדיש ביותר בתחום.

איך מייבשים קירות רטובים?

ייבוש קירות רטובים מתבצע בדרך כלל באמצעות כמה מכשירים במקביל: סופחי לחות, יבשנים, מאווררים מיוחדים ועוד. הייחודיות של Dryfloor היא היכולת להתאים את המכשור לכל סוג של אתגר ולכל לקוח בהתאם להיקף הבעיה ולצרכים הייחודיים לו, תוך שימוש בכוח אדם מקצועי ומיומן היודע לתפעל את המכשור בצורה הטובה ביותר. השאיפה היא לבצע את הפרויקט עם מינימום הפרעה לשגרת החיים בבית או בבית העסק וכל לקוח זוכה להסברים מקצועיים וליווי אישי לאורך כל התהליך.

חשוב לזכור שייבוש קירות צריך להתבצע במהירות האפשרית, למניעת נזקים בריאותיים וכלכליים. לכן אם אתם זקוקים לשירות של ייבוש קירות רטובים פנו ל Dryfloor וגם אתם תוכלו להחזיר לעצמכם את איכות החיים בבית וליהנות מנכס תקין ואסתטי.

לייעוץ ממוקד ונכון עם המומחים שלנו, אנא השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי

רגע לפני שאתם הולכים, שלחו לנו הודעה ונחזור אליכם בהקדם עם הצעת מחיר משתלמת יותר ומתנה במבצע

DrYFLOOR החברה המובילה בישראל בייבוש תת רצפתי ואיתור נזילות

דילוג לתוכן