בדיקת לחות מתחת לריצוף

הפעולה של בדיקת לחות מתחת לריצוף היא קריטית על-מנת לקבל החלטה מושכלת ומדויקת בכל מה שקשור לייבוש תת-רצפתי. בדיקת לחות מתחת לריצוף צריכה להיות מקצועית ומהימנה והיא משפיעה על מהלך העבודה, התמחור שלה והיבטים חשובים נוספים.

איתור נזילות במצלמה טרמית

ממה נגרמת רטיבות מתחת לריצוף?

להופעת רטיבות מתחת לריצוף יש סיבות שונות. ראשית, מכשירי חשמל בלויים ומקולקלים המונחים על הריצוף עלולים להרטיב אותם אם הם כוללים צינורות ישנים שדולפים מים. שנית, גם מבנים אחרי הצפות סובלים מלחות מתחת לריצוף וכנ"ל מבנים שלא אטומים כראוי ונחשפו לתנאי מזג אוויר קשים וגשמים מרובים.

איך מבצעים בדיקת לחות מתחת לריצוף?

הדרך הטובה ביותר לביצוע בדיקת לחות מתחת לריצוף, היא באמצעות נטילת דגימה מהמצע שנמצא מתחת למרצפות ושליחתו למעבדה. המומחים של dryfloor – חברה המתמחה בין השאר בייבוש תת-רצפתי, מסבירים כי התקן הישראלי מפריד בין מצע חול למצע שומשום. לפי התקנים בארץ, מצע חול יכול להכיל עד 3% לחות ומצע שומשום יכול להכיל עד 6% לחות. כל אחוז מעבר לכך, דורש כבר פעולה של ייבוש המצע על-מנת שלא ייווצרו נזקים בטווח הקצר והארוך.

נזקים אפשריים של רטיבות מצטברת

רטיבות ולחות מתחת לריצוף עלולות לגרום לנזקים הן בטווח הקצר והן בטווח הארוך. בטווח הקצר ניתן יהיה להבחין בבעיות בריצוף ובקירות: נפיחות של החומר, סדקים, שברים והופעת טחב ופטריות. מעבר להיבט האסתטי, שגם הוא חשוב מאוד, מדובר בעניין בריאותי: טחב ופטריות מסוכנים מאוד לבני אדם ועלולים לגרום לזיהומים נשימתיים, מחלות ואלרגיות. לכן, חשוב לייבש את המצע מתחת לריצוף כמה שיותר מהר ולהתחיל כמובן עם בדיקת לחות מתחת לריצוף.

מה עושים אחרי בדיקת הלחות?

אחרי שעושים בדיקת לחות מתחת לריצוף, צריך לייבש את המצע. בשלב הראשון קודחים חורים קטנים בריצוף, במקומות נסתרים ודרכם מחדירים מכשור מיוחד שמטרתו לייבש את המצע: יבשנים, משאבות וכדומה. ניתן לבצע בדיקת לחות נוספת בסוף העבודה, כדי לקבוע שאחוזי הלחות אחרי הייבוש עומדים בתקן הראוי. אבל אם בוחרים בחברה מקצועית ומיומנת, אפשר להיות שקטים ולדעת כי הפרויקט מתבצע בצורה הטובה ביותר.

Dryfloor מעניקה לכם שקט נפשי

אם אתם מחפשים חברת איתור נזילות המתמחה בתחום של בדיקת לחות מתחת לריצוף וייבוש המצע בצורה מקיפה ומקצועית, dryfloor  לשירותכם עם ניסיון של 25 שנה ויותר. החברה מתמחה בביצוע פרויקטים מורכבים של בדיקת לחות וייבוש תת-רצפתי, באמצעות המכשירים המשוכללים ביותר הקיימים כיום, המתופעלים על-ידי כוח אדם מעולה. התוצאה היא פרויקטים המבוצעים בצורה אידיאלית, הן במגזר הפרטי (למשל בבתים שהייתה בהם הצפה) והן במגזר העסקי, מפעלים, תעשיות ומשרדים. כל עבודה מתבצעת בשקיפות מלאה ותחת נהלים קפדניים, כשכל לקוח זוכה ליחס אישי וליווי צמוד לאורך כל התהליך, עד לסיום מוצלח של הפרויקט.

לייעוץ ממוקד ונכון עם המומחים שלנו, אנא השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי

רגע לפני שאתם הולכים, שלחו לנו הודעה ונחזור אליכם בהקדם עם הצעת מחיר משתלמת יותר ומתנה במבצע

DrYFLOOR החברה המובילה בישראל בייבוש תת רצפתי ואיתור נזילות

דילוג לתוכן