בדיקת לחות לאחר הצפה

לייעוץ ממוקד ונכון עם המומחים שלנו, אנא השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי

הצפה של דירת מגורים או חלל עבודה היא תמיד חוויה נוראית. בהרבה מקרים נגרם נזק כבד לרכוש, שכולל מחשבים, רהיטים, ציוד יקר ופריטים בעלי ערך סנטימנטלי. הצפה יכולה להיגרם כתוצאה ממזג אוויר סוער או מפיצוץ מאסיבי בצנרת או בביוב אך לא משנה מה הסיבה לה, היא יכולה לגרום גם לנזקים בטווח הארוך. לכן, בדיקת לחות לאחר הצפה היא בגדר חובה ויש לבחור היטב מי יבצע אותה.

בדיקת לחות לאחר הצפה​

בדיקת לחות לאחר הצפה – כיצד מבצעים?

כדי לבצע בדיקת לחות לאחר הצפה בצורה הטובה ביותר יש לדגום את המצע שמתחת לריצוף. בתהליך הדגימה לוקחים חלק קטן ממצע השומשום או החול ושולחים אותו לבדיקת מעבדה שיכולה לקבוע האם אחוזי הלחות עומדים בתקן או לא. התקן הישראלי קובע כי רמת הלחות במצע חול לא תעלה על 3% ובמצע שומשום לא תעלה על 6% ולכן אם הרמה גבוהה יותר מכך, יש לייבש את המצע באמצעות מכשור מיוחד. חשוב לבצע זאת במהירות אך ביסודיות, שכן לחות ורטיבות יכולות לגרום לנזקים לתשתיות ולהתפתחות טחב, עובש ופטריות המסוכנים לבריאות.

איך עושים ייבוש תת-רצפתי אחרי בדיקת לחות?

המומחים של Dryfloor, חברה המתמחה בתחום של בדיקת לחות לאחר הצפה וייבוש תת-רצפתי, מפרטים את שלבי העבודה:

  1. קודחים חורים עדינים ברצפה. בדרך כלל חורים אלו הם בקוטר של עד 50 מ"מ וקודחים אותם במיקומים נסתרים. למשל, מאחורי רהיטים כבדים וכל מקום אחר שהחור בו לא יהיה בולט לעין. במידת הצורך, ניתן גם להחליף את המרצפות הפגומות לאחר סיום העבודה.
  2. דרך החורים האלו מחדירים מכשירים שמטרתם לייבש את המצע לאחר ההצפה. בין המכשירים שמשתמשים בהם ב dryfloor ניתן למנות משאבות מים ויבשנים המזרימים אוויר חם ויבש אל תוך המצע במטרה לייבש אותו.
  3. בסוף העבודה ניתן לשלוח שוב דוגמית של המצע למעבדה, על-מנת לבסס באופן וודאי את העובדה כי אחוזי הלחות ירדו והם כעת עומדים בתקן.

כך תבחרו מי יבצע בדיקת לחות לאחר הצפה

כדי לבצע בדיקת לחות בצורה הטובה ביותר, חשוב לבחור בחברת איתור נזילות אמינה ומוכרת, בעלת ניסיון בבדיקות וייבוש של כל סוגי המצעים. כזו היא בדיוק חברת dryfloor, שמעניקה שירות בתחום כבר למעלה מ 25 שנה. הייחודיות של dryfloor  נובעת מהשילוב הבלתי מתפשר בין רמת שירות גבוהה, לבין כוח אדם מיומן ושימוש במכשור המשוכלל ביותר בשוק. כל אלו מעניקים שקט נפשי מלא ללקוחות ומורידים מהם מעט מהתמודדויות הקשות אחרי הצפה. החברה מעניקה שירות מקיף ומקצועי לקבלנים, יזמים ומי שברשותו נדל"ן מסחרי ופרטי, אנשים שנמצאים לפני או אחרי שיפוץ או רכישת נכס וכאמור כל מי שמתמודד עם נזקי הצפה וזקוק לבדיקת לחות מהימנה וייבוש המצע, הריצוף והקירות.

רגע לפני שאתם הולכים, שלחו לנו הודעה ונחזור אליכם בהקדם עם הצעת מחיר משתלמת יותר ומתנה במבצע

DrYFLOOR החברה המובילה בישראל בייבוש תת רצפתי ואיתור נזילות

דילוג לתוכן